Angelica GästBloggar

Hej, Quitiies..
Ähhmm, vet riktigt inte vad jag ska snacka om, men jaa. ska ju spela minigolf idag..
Jaa. men kolla in min blogg på
http://www.improvme.blogg.se/ Såå.. checka in, har nästan alltid nån tävling på gång, hihi..


PUSS


Jag sitter i en militär bil.. Haha
ASKUL den dagen  :):)

Jaja, m8in syrra (som har den här bloggen ) vill att jag ska skriva skit mkt, men det gör fan inte jag för jag vill ju helst vara aktiv på min blogg.. PUSS.. Hon får vell gäst blogga på min blogg..

Här kommer en fin dikt:

Min vän


När jag ser omkring mig
Ser jag bara skit
Jag tänker
Jag vill inte höra dit
Men vad kan jag göra åt det?

Runt omkring mig
Finns barn som svälter
Städer rasar,
Länder välter
Men jag vet nå't ni inte vet

Jag har funderat
På att bara dra
Någonstans dit
Där jag kan vara jag
Men jag skulle sakna dig min vän

Men jag ska stå upp,
Vara stark
Tillsammans
Ger vi alla en spark
Du vet var den skulle sitta, min vän

Tillsammans har vi ljusa stunder
Gröna dagar, sköna lunder
Tillsammans kan vi göra under
Bara du bestämmer dig, min vän


JAa! vad tyckte ni om dikten?? Va den allright?? haha PUSS




// aNGELICA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0