hejhej

hejsan idag har det varit idrottslyftet det var kul jag fick pingis och tennis ja men ialla fal så körde vi det . Först så hade jag pingis sen tennis .Pingisen var sådär jag kan inte det så jätte bra men tennisen var kul för det kan jag iallafall jag körde med jossan nellie och lina det var kul vi fick lära oss hur man spelade men det viste vi lite inan men nu kan vi det ganska bra iallafall .Men pingisen kunde jag inget till lunch blev det inte god mat det blev fisk usch den smakade inte got så jag åt inte så jätte mycket . Men sen effter skolan skulle jag vara med wilma och det var jag oxå vi åt lite melis sen ritade vi lite bara sen skulle jag till amanda .l jag skulle äta där idag för vi skulle til innebandyn tillsamans idag jag skulle åka med dom men sen åkte vi hem till mig och hemtade mina saker men då fick jag ringa till mamma ocg fråga om jag kunde gå idag men det fick jag inte för jag var förkyld och hes och hostig och då sa hon nej så nu sitter jag hemma och har nyss ätit choklad (mums) vi har varit och hemtat mamma på båten idag så hon hade köpt lite grejer till oss jag fick en nalle med choklad i men det har jag inte ätit en men jag har ätit daim choklad  ha en trevlig dag puss amanda <3<3<3<3

    pingis

tennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0