hejhej

hejsan idag har jag varit med min bästis lina och min andra bästis julia eee vi gick hem fån skolan fast jag och lina gick bara hem från skolan tillsamans för julia skulle hem och låsa upp dörren till sin lillebror elias. Sen väntade vi på henne sen gick vi hem till hene och bakade kladdkaka fast jag var bara med en liten stund för sen skulle jag hem så jag han bara vara med och göra smeten men vi fick äta upp resten som blev kvar av smeten . ja sen gjorde inte vi så mycket mer jo vi försökte få henes pappegoja att dansa och prata men det gick inte förhenes mamma måste vara med då . Ja sen gick jag hem och åt middag jag åt lövbiff med ris det var gott <3<3 ja och sen effter maten var jag tvungen att göra läxorna (boring) det var engelskaläxan skit tråkikt att göra det var gloser och jag ska kunna dom utantill både på svenska och engelsaka och sen ska man läsa en text som e på engelsa den ska man oxå kunna utan till både på svenska och engelska skit boring.Men som tur var att jag gjorde matte läxan i går så den slipper jag göra idag =) fast matten var skit enkel det var bara gånger tabelerna skit enkla . Engelska läxan e till imorgon men jag kan den men effter jag hade gjort dom fick jag kakor som heter maryland dom var skit goa det är chocklad bitar i och nöter jag som älskar nöter och chocklad .
 det fins olika smaker oxå !!

                                    
    
                                         


Kommentarer
Postat av: celinee

hh

2009-10-29 @ 21:01:40
URL: http://fempraliner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0