Frilufs dag

hejhej idag hade våran skola frilufs dag eller aa 5-6 hade bara det ! aah vi samlades klockan: 08.45
sen gick alla till busen .Vi hade bästelt extra bussar så alla skulle få plats jag tog den bussen som komm sist eller det kom bara två bussar sen åkte vi dit till frilufsdagen . På morgonen började jag åka skridskor . Vi åkte runt hela sjön nästen effter ett tag tröttnade jag och emelie ( Jag åkte med emelie och akina <33) akina fick åka först hon var modiast ! :S sen komm emelie effter akke sen komm jag sen så började det komma tun is vi blir skita rädda akke fick tästa isen om man kunde åka för hon ee enklast ! sen prövade jag åka på den då knarade den så jag gick på sidan oo, sen så var det dags för lunch ! vi fick grillad korv . Sen var det dags att åka pulka det tog typ fem minuter att gå upp för baken den var skit brant jag åkte tre fyra gånger tror  jag man kunde inte andas när man åkte man fick skit mycket snö i andsiktet !


Sen var det dags att åka hem då var jag med amanda.L vi hade kul ! skriver mer lite senare i kväll Puss Puss ÅÅ Kram ha en bra kväll




Kommentarer
Postat av: viki

den dagen var hemsk

2010-03-04 @ 23:00:35
URL: http://mojatoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0