♥blogg svar

Madde om Jullan :D:
hej sötnos de är Madde du kanske inte kkr ihåg mig men du danni och ja va och jag vill gärna få ditt mobilnummer så vi kan ha kontakt ;) hoppas vi två kan va nån gång.
Puss :D


SVAR: hahah! joo du madde klartjag kommer ihåg dejj jaa du kan få mitt mobil nummer men det kan jag inte lägga ut blogg inlägget så... jag ska fixa satt du får det :D
jaa vi måste vara någon dag puss :D

_______________________________________________________________________________________________

snart får jag min dator jippiee.. <3
såå att jag kan blogga helt tid haaahhaaa puss å kram :D

Kommentarer
Postat av: Madde

tack för svaret sötis vi ses <33 :)

2010-07-12 @ 21:14:01
Postat av: Mia

Är de madde l ? :) <3

2010-07-16 @ 06:50:27
URL: http://miaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0