Regn hela sommaren?

Hej ♥

Ja ni ser kanske rubriken, det har rengnat hela veckan, ska det regna hela sommaren eller? , jag hoppas värkligen att det blir toppen värme o toppen väder i helgen o hela sommaren, det ska inte bli nå jävla regn sommar inte ..

Jo jag vill jätte gärna ha sol o värme i helgen för min kusin Linnea kanske kommer och vi vill ju ha skojj , inte bara vara inne , men gud vad jag bablar om saker som inte ens e intressant hihihi.

Jag tycker ni ska komma med förslag om vad man kan skriva på en tråkig blogg som min?

Aja, nu ska jag sluta babla, ni kommer jue knappt orka läsa allt det här men, godnatt hörni så ses vi imorgon , älskar er! ♥


Kommentarer
Postat av: Kathrin :)

Fin bild!! <33

2011-06-24 @ 00:19:24

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0