2012

Äntligen ett nytt år , han inte blogga igår.
Men jag fick några bra bilder rätt så grymma bilder på några raketer , men cassandras systemkamera , lägger upp dom senare för jag måste få dom av henne först, kanske ikväll , jag fick en sån dunder coolbild som var heöt turkos skit häftig, men hoppas alla fick en bra nyår , själv gick man och la sig typ 4:a , haha.. Tidigt för vissa kanske men som sagt jag har haft en underbar nyår , KRAMAR!
/ a♥


Mina älsklingar, jag och carolina passade hundarna underkvällen lite, åååh titta vad sötaa , blev jätte kääär i don , små valpar inte större en min hand!

Kommentarer
Postat av: muhammed abdhulla

Dhu haarh jätthe sötha huhndhar ohch arhmbhahnd.. inthe bhrah!!!

2012-01-01 @ 15:35:58
Postat av: J.Louise Wallgren♥

Sv: Heej Amanda! Aww va gullig du e taack! Ofta? Gillaru dom? Ska göra mer sånna inlägg då! :D De är skit bra, sj da? ♥

2012-01-01 @ 20:43:59
URL: http://nanney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0