Vad ska jag göra?

hejjsvejs .....
Guuud har inget för mig just nu har jävligt tråkigt om jag får säga !
Jag vill bra säga AmandaL/Mellrie sluta härma mina inlägg jag skulle bli glad om du slutade härma det jag gör på min blogg tack!!!!!
men snälla hitta på något eget tack!
men nu skiter vi ee det :)
o en vecka ungi fär tar jag ut en vinnare som har vunnit tävlingen med namnet på kameran
ni har veldigt fina namn kommer även göra ett inlägg där jag skriver vilka ni är och skriver vilka namna ni har komenterat så får alla kanske rösta på sin favorit men jag har inte riktigt bestämt hur jag ska göra en! :)


Kommentarer
Postat av: snm

hon får väl härma dig eftersom du har hennes hund på din header. och dessutom är det posetift att hon härmar dig. det betyder att hon gillar de du gör och ditt sätt att skriva

2010-09-11 @ 22:43:37
Postat av: Anonym

Jag har INTE härmat dej..?

2010-09-12 @ 19:28:16
Postat av: Ellen

Guuuud! Jag saknar dej!! vill träffa dej så snart som möjligt'!<3

2010-09-13 @ 18:51:31
URL: http://elllennss.blogg.se/
Postat av: Anja

Fin blogg :D kolla gärna in min!

2010-09-25 @ 15:26:45
URL: http://anjaericson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan hatar din blogg. du skriver alldrig!

2010-09-25 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0