linas place.

Tjena , har verkligen inte bloggat någonting , jag är tråkig , men jag har haft mycket prov nu förtiden så jag har inte hunnit .. och sen har man ju varit vääldigt trött oxå , men som ni vet så bloggar jag oxå på en annan blogg ---> http://superbaarnen.blogg.se den boorde ni kolla in tycket jag för där är jag mer social med dom anndra tjejorna som bloggar där , vi är 9 stycken rätt intressant tycker jag . 
Aaah , men nu sitter jag iallafall hemma hos lina , hon äter , jag väntar :) 
Nu komme lina upp här och sjunger jävla lucia blabla , treevligt! :)
Hare bra nu ska vi titta på FUCKING ÅMÅL ! 
ha en bra lucia ! 
Pussar / A ♥



Pygmeé bild , jag vet , men jag tog bara ågon hiihh , en sööt bild på nicole i sommras , fotad av min syrra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0