Bokeh



Foto: Jag
Modell:naturen



Jag har en fett tråkig blogg så snälla kommentera några tips vad man kan ha för nåra inlägg istället för bara bilder och text fö det är jue skit trist , kommentera nått tips så blir jag glad , annars blir jag ledsen , och då kommer jag ju inte kunna blogga eftersom jag inte har nått att blogga om... OOH juste det var ju halloween igår , det hade jag glömmt bort faktist. jag har varit med alexandra hela helgen , jag är ledsen om jag inte har bloggat eftersom jag inte haft lust eller orken att göra det , men nu nu är det HÖSTLOV ! WIIE , men det tråkiga är att jag vaknar alltid samma tid ochh det är 07.21 samma tid hela helgen, är kanske van vid sommartiden fortfarande, aja nu ska jag sluta babla.. ha en bra dag puss, TIPSA SNART ! ELELR FORTSOMFAN ! :)

Kommentarer
Postat av: Roxana Kozlik

Du kan väl börja visa dina outfits och inköp. Sen kan du skriva några tips, på saker du använder. Du kan ha tävlingar oxå!

2011-11-01 @ 17:48:49
URL: http://roxanakozlik.devote.se
Postat av: Evelina

KANSKE BORDE BLOGGA LITE PÅ VÅRAN BLOGG? puss på dig :D <3

2011-11-01 @ 19:04:11
Postat av: Madde<3

du behöver inte ändra nånting på din blogg älskar din som den e blogga som du brukar göra kommer det gå skitta bra fast det e roligare om du skulle blogga lite mer ;D

2011-11-01 @ 22:21:26
Postat av: Jossan b :)

Du kan väl göra såna hära "veckans..." ?? <3 sötnos jag saknar dig fina du vi måste var någon dag! <3333

2011-11-02 @ 23:52:00
URL: http://onlyjosefineslife,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0