Jag är tråkig..

Hej ,jag är tråkig , HAHAH jag kunnde inte sova inatt för jag tror att det finns någon i huset som ska röva bort mig , precis som filmen jag såg i går , brrrrr , den var ruskig inte läskig mer äcklig, dom typ lurade tills sig folk på en fest sen så drogade djen dom , sen när dom kom ut så , blev dom tagna , av några ( offtast tjejer) Dom blir fånga tagna , så  dom klipper av deras hår , slår dom med skärp och annat verktyg , och våldtar dom , det var fett läskigt , kan lägga upp trailer , filmen var irene huss dom brukar aldrig vara läskiga men dn här var äckligaste av alla dom .. :)

http://youtu.be/66F3oOXv7kc

Den är mycket äckligare om man ser den riktiga , men jag rekomenderar att ni ser filmen , ni kommer rysa .. XD


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Var har du hittat din bakgrund? :)

2011-12-04 @ 09:47:32
URL: http://lovisadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0