Klart!♥

Hejhej ♥

Nu har jag designat om Amandas blogg.
Men på iPhones, andra mobiler och andra internet explorer ser det inte likdant ut som på firefox.. ;S♥

Jag vet inte riktigt hur man ändrar det.. "/♥
Men på firefox ser det iaf bra ut, iaf på min dator. ♥

Men ikonerna på sidan av bloggen kan man ju klicka på.
Om du klickar på bloglovin knappen kommer du till bloglovin,
klickar du på brevet, kommer du till hennes mail,
klickar du på mig, kommer du till min blogg ;)♥

Hoppas ni tycker det blev bra och du själv Amanda ;)♥

Mina bloggar
|
V
http://welastforever.blogg.se
http://caia.blogg.se

Pussis och Kramis // Carro ;*♥

Kommentarer
Postat av: Caia<3

Vad konstigt... På min dator såg det okej ut.. Undra vrf det är sådär på andra datorer och så.. Men vet du hur man ändrar i stilmallen och så? Hur man ändrar bredd och hur man flyttar allt mer åt vänster/höger osv? :P<3

2012-02-29 @ 15:19:33

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0