Me, my self , and i



ja, halloj på er där hemma ! , jag ska snart gå lägga mig ska typ upp jätte tidigt imorgon , vi ska till något tråkigt museeum .. åh.. vi ska vara vid bussen kvart i 8 , måste gå hemmifrån kvart över 7 .. åh herregud kommer typ vakna då .. aja, hoppas alla har haft en bra dag idag det har iallafall jag , jag har ju varit med bästa alle!
vad mer ska jag skriva ?.. Snart kommer det komma upp mer foton på min blogg makro bilder , just nu är det lite dåligt med sånnt men min dtaor vill inte ta imot alla bilder från min kamera så dom finaste makro bilderna lyckas av nån andledning aldrig komma med till datan .. pff, jobbigt, men jag får testa igen imorgon så ska vi så om jag får fram några bra!
kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0