5 Januari precis samma som den var för prick 1 år sen :)

HAHA , hade bara lust och skriva detdär!
Nu är klocka 00.00 för er som inte visste , neeej snart börja helvetet igen ''BLÄÄÄ'' , orkar inte med det , då måste man ju gå up typ 4 nej men 7 , och jag orkar inte! , men men , man får vell göra det endå då, vi borde ha längre lov faktist , eller ni kanske gillar skolan men jag hatar den, och det tror jag nog att många kan hålla med om!
YEES , nu på onsdagar i skolan börjar jag 10 i 10 , YEEAh , men jag slutar 10 över 3 då , vill hellre sluta tidigare en att börja sent, det lägger jag en diss på.
jag har tråååkigt som ni kanske märker ? huh.. ? , ska typ sova snart är lote små trött , kanske ska ta och titta om det finns något roligt på tv, eller kanske skrämma min syster, nä , AHAHAHA , mååste ju bara lägga upp en video när jag skrämmer henne , fast inte idag orkar inte leta upp skiten.
ooh, herregud vad jag babblar om ointressanta saker som man igentligen bara kan stämpla till '' kbry'' eller kanske '' careface'' och jag dreeev.
snart fattar ni nog inte ens vad jag snackar om , så det är bäst att jag slutar ni kommer ju aldrig orka läsa , jag orkar knappt det.
aja , puss/ a ♥
Jag är bara fööööör ful på denhäääär bilden så ni kan ogga mig , thihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0