Facebook ststus.. dagen snygging (ar)


Sophie Ottosson , skit söt brud, känner inte så bra men skulle gärna villja!



Sara Prinsessa, Jätte söööt, älskar ditt smile på bilden , skulle gärna villja känna bättre!



Sophie Frank, jag känner typ , men du är skit VACKEEEER, jag tycker jag ska få din skönhet hjärtat!



Ebba Blom, Skit vacker , fint hår du är fin hela du hjärtat.. Vill träffa dig snart.. Underbaring!


Gustav Lovén , Snäll, och söööt! :D



Christpher Ramstedt , min syrras kompis, men du är snäll.



Lh Johansson , min syrras kompis, typ snäll jag vet inget mer.


Sebastian said, typ en som gick i min skola , schysst typ!


Det blev 4 ist för 2 , föör jag visste inte vilka jag skulle välja..HAH

Kommentarer
Postat av: johanna

Snygg blogg ! En fråga , jag kanske ska skaffa blogg men jag vet inte .. ? Vad tycker du ?

Och sen vad ska man blogga.på ?, blogg.se devote.se bloggplatsen? Nattstad ? ... Tacksam om du svarar , skulle varit awsome om du vill svara ! :)

2012-01-25 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0