Jag har varit duktig idag !

Idag har jag varit extra duktig, jag har storstädat mitt rum , kännde att det behövdes värkligen , apropo mina utslag i ansiktet, som jag har haft en vecka nu , det började med att jag hade ett munsår sen så spred det sig ner mot hakat och mot kinderna, och sen så i mina ögon , nu fick ni veta den storyn, om ni vill veta mer så kan nu ju säga till så kan jag göra ett inlägg om det nån gång i veckan.
men jag har iallfall dammsugat hela sängen , och bytt lakan , fast det gör jag rätt så ofta så det är inte så ovanligt, sen så rensade jag lådor, damsög, damma , och hela köret. Nu är jag entligen klar!

En Facelook bild får det bli idag !




Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hallå där!

Tack så mycket,desamma :)

2012-01-31 @ 19:11:06
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/
Postat av: Lina rågelid

amanda skriv om de , du har inte svarat på din lur hela veckan, jag o denise har varit jätte oroliga i skolan och allting :o vad hände igentligen med svullnaden? puss ♥

2012-02-04 @ 13:56:35
URL: http://llrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0