idol

vet jaghejhej alla mina läsare tyvär skrev jag inget i fredags . Men iallafal så kollade jag på idol (var det någon som kollade på idol ??) men iallafal jag kollade på idol dom sjöng bra ifredags faktist för första gången så tyckte jag att Kalle var bra var det någon som tyckte han var extra bra i fredags ?? . Det var ju han och mariette som satt löst som då fick sjunga om men det var vell bra iallafal för jag häjar på tove och Erik . Erik är ju super bra han har bra sång röst men Tove är oxå jätte bra hon hejar jag oxå på men i fredags så fick tyvär mariette åka hem igen men det var faktist rätt att hon åkte för denna gången var hon inte bra alls. Men nästa gång åker nog Kalle. Så då  inte vem jag ska rösta på för både tove och erik är super duper bra


Nu ska jag lägga ut lite bilder på dom som är kvar i idol men jag ska oxå lägga ut lite bilder på mariette !!:)

 TOVE kolla in hennes blogg på
www.Tove styrke blogg


 Erik

 Kalle

 Mariette


Kommentarer
Postat av: puffe

calle ska lungt vinna!!

2009-12-06 @ 13:13:12
URL: http://kramarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0