Paket

Hejhej, igår fick jag lite paket utav min farmor..

Detta fick jag..


Adidas tröja men inte riktigt den färgen :)


Lock tång - Björn Axen.. Men jag ska byta den för den var trasig, så jag ska byta till den minsta lock tången, jag har den största och den ger för stora lockar.. NotLike

Se hela bilden


Happy Feet




Se hela bilden


The heartbreak kid




Se hela bilden


Chuck and Larry




Se hela bilden



Scary Movie 4




men ska byta alla utom ''The heartbreak kid''.. Jag har alla! :)


Sen fick jag pengar:

100:- utav TosseGosse

Se hela bilden






500:- utav Farmor & Håkan




Det var allt, sen kommer jag att få mera saker ifrån Thailand i mars.. (orkar inte vänta)


Tack Farmor & Håkan för alla paket :)

Tack TosseGosse för alla fina paket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0