marknad

hejhej i går var jag på marknad som hete mickelsmess marknaden det var super duper kul vi köpte lite grejer fast jag var där med min kompis lina och henes mamma och låsas pappa vi var där i några timmar . Jag och lina åkte en karusel vi trodde att en biljet rekte till alla karuseler men den rekte bara till en karusel dåligt för den var ganska dyr 30 kroner per biljet . men det var dyrt över allt men jaja man kunde i allafall pruta . det var en kille som hade lite grejer som man kunde köpa det var mobil band jag kan visa en bild sen om ni inte vet var det är ja men i allafall så frågade vi hur myket den kosta då sa han 60 kroner för en och 30 kroner för två då kolla jag och lina på honom och sa hur mycket sa du att den kosta han ba 20 kroner så där prutade vi honom lite . ja men vi köpte inte ett mobilband . sen gick vi vidare till en affär där det var solbrillor där kostade dom 40 kroner och affären mitt i mot kostade dom 39 och i en annan affär kostade dom 50 kroner ja det e konstigt . men det var smak prover på korvar bla det var en korv som var gjord av ost vetni hur god den var den hete korvost skit god sen fans det att man fick smaka brända mandlar dom hade ställt fram en liten gorg så fick man smaka där då gick vi tillbaks till dom ställerna hela tiden och tog . och det v ar en kille som stog vid korvarna och sålde korvar dä var det korv som man fick smaka det stog att man fick ja och då tog vi då sa den där killen vad vill ni da tjejer då sa vi nej vi behöver inte hjälp vi smakar bara då sa han men det får ni inte göra vi hade liksom tänkt att säga till linas mamma att hon ska köpa den där korven men det fattar vel inte han heller men sen gick vi där ifrån till en anan affär oxå gick vi runt där hela dan sen började spöregna det var inte mysigt men effter en stund åkte vi hem  . lina frågade sina föreldrar om jag fick äta hemma hos dom det fick jag så då gjorde jah det när vi kom hem till lina så fick vi varm oboy och bullar sen gick vi ut och skulle till ett par sen effter det så gick jag och lina til dagiset och skulle träfa några kompisar där . det var jossan och bella vi gick till coop och köpte lite godis ja sen så skulle vi äta middag det blev en sen middag vi åt vel vid sju vi åt kött bullar och makariner sen satt jag och lina vid datan sen skulle jag hem  ja sen gjorde jag inte så mycke mer . <3<3<3<3<3

                   ja har är mobilbanden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0