Godmorgon <33

Godmorgon min fina läsare !
har ni haft en bra morgon idag?
vad åt ni till frukost?
men iallafall gör jag ett litet morgon inlägg för morgonen!
idag var det en sådan morgon som jag inte kunde sova jag skulle gå upp vid kvart i 8 men jag kunde inte sova längre än halv 7 :/
så då gick jag upp tittade lite på tv gjorde klart en läxa som vi hade tills idag !
Nu ska jag snart gå till skolan på morgonen börjar vi med att ha svenska och läxförhör
men det är enkelt man ska bara sitta i sin grupp och prata haha
jag börjar klockan 9 så jag ska snart börja trippa i väg till skolan <3
hoppas ni har en bra dag idag! <3
jag vill bara på minna er om att på torsdag ska jag ta ut den som vann i veckan tävling så rösta tills på torsdag puss.
och på fredag e det jue majbrasan kulkul
den vill jag se på !
juste jag ska hjälpa en vän med att få lite mer läsare hade jag tänkt å nu skriver jag upp hennes blogg här så vill jag att ni går in på den och kommenterar den mkt så att hon kan få lite mer läsare då blir hon supper duper glad
hennes blogg heter : http://superbarnet.blogg.se
-komentear gärna mitt lilla morgon inlägg så blir jag glad puss-
ha en bra dag <3
jag skriver mer ikväll och föresten förlåt att jag har glömmt skrivit på dom här 2 dagarna som ha gått men jag har verkligen inte haft lust <3 hoppas ni fortsätter läsa min lilla blogg !
om ni vill att jag komenterar era bloggar eller tittar in dom så ee det bara att säga till jag hjälper till hahaha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0