mormor, morfar , moster

hejhej förlåt att jag inte har skrivit , jagar tyvär inte hunnit haft så mkt att göra men iallafall så ee jag hoss mormor & morfar och så klart moster Celine , jag har varit här hela helgen , vi har inte gjort så mkt utan jag och tim har vart ute varge dag . vi hade inte så kul vi har jue inga vänner här , men idag så fick jag tre nya vänner
Eller jag har en kompis här sen förut som heter stella men idag fick jag liksom tre nya dom ee jätte snälla och dom heter johanna,ragard och frida , frida var helt esam på gården sen så frågade vi varandra vad vi hette oc såå.... och sen kom johanna och ragard och frågade om dom fick vara med oss då sa vi så klart jaa . sen effter en stund körde vi en lek som heter landet man skulle ha en pinne så skulle ena av dom länderna det var så skulen  ena landet kasta pinnen och säga ett av dom andra länderna som var medet och kasta iväg så skulle det landet dom hade skrikit ut hämta pinnen och säga stopp , och sen ta tre steg mot det anndra landet och kasta pinnen dom ... sne gjorde vi inget mer hej då ska äta nu men skriver mer sen puss Å kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

ragard? haha

2010-04-04 @ 23:17:09
URL: http://improvme.blogg.se/
Postat av: frida

fin blogg

2010-04-05 @ 16:54:30
Postat av: Johan

Hm, verkligen så det var när man var liten...

Hur gammal är du?

2010-04-07 @ 13:54:59
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0