Frågorna som ni har ställt

Från Emelie : Vilken kändis skulle di vilja vara för en dag ??
Svar : Jag skulle helst vilja vara brittney spers för att hon sjunger bra och dansar jätte bra och hon har mycket pengar så jag väljer nog Brittney Spers ! ;P

Från Emelie igen hon har ställt många frågor : Vilken blogg brukar du läsa ?
Svar : Jag brukar läsa fokis blogg och kenzas blogg och angelicas blogg och celines blogg . Jag läser deras bloggar för dom ee intressamma och roliga och dom lägger upp minst tre inlägg om dan satt man kan logga in på deras när man vill då har dom alltid något nytt som dom har lagt upp !

Från Emelie : Vad gillar du bäst att ha håret i yoffs eller att ha håret utsläppt ??
Svar : Jag gillar att ha håret utsläppt föratt jag har så kort hår satt det blir konstigt tycker jag så jag har nästan alltid utsläppt nu för tiden förut när jag hade långt hår då hade jag alltid uppsat i toffs eller något annat ! :):)


Från Anna : Vad är din favorit dryck ??
Svar:Min favorit druck är nog cocacola tror jag fast jag har en massa andra oxå men jag tycker mest om cola

från :Anna : Gillar du att rita ?
Svar: Jag gillar att rita det ee väl kul om man inte har något annat för sig jag brukar tyvär inte rita så offta men det händer väl ibland när jag har tråkigt ! . Iskolan så brukar jag rita när vi får !!

Från : Malin : Vad är din favorit frilla ??
Svar: Min favorit frisyr är nog en sån här fin frisyr som alla har på fester ocså jag vet inte vad den heter men det ee nån slags bulle man har med rosor i eller pärlor !!

Från Fannii : Gillar du att shoppa ??
Svar : Ja jag älkar och shoppa jag shoppar så fort jag har lite pengar satt jag kan shoppa något över huve taget shoppa är jue det bästa som finns !!

Från Fannii : Vad brukar du shoppa ?
Svar: Jag brukar shoppa en massa kläder som byxor,Tröjor och alla kläder som finns dom man tycker ee fina så klart ! här om veckan shoppade jag faktiskt jag shoppade en tröja ett par jeans - Tights lång strumpor en vy kort till allahjärtans dag ! :D

Från Lisa : Vad är din favo glass ??
Svar : Min favo glass heter sandwich. Sandwich ee min favo glass för att jag älskar chocklad och vanilj och att den ee lagom stor jag väljer nästan alltid den när jag ska köpa glass !

Från Lisa : Vad är din favo färg ??
Svar:Min favo färg är nog ROSA Rosa är min favorit färg söratt den är söt och fin !! 

Från Lisa:Hur nöjd ee du med din blogg ?? 
Svar : jag e faktiska kanska nöjd med min blogg om jag får välja 0 till 100 så kanske jag väljer runt 50 60 kanske ja så jag ee ganska nöjd jag ee jue inte som foki eller så men ganska bra iallafall inte för att skryta men den e lite rolig och min header ee ganska snygg eftersom min syrra har gjort den ! 

Från Ellen : Vilken mascara andvänder du ?? 
Svar : Jag andvänder en mascara som heter: Voluminos x5 Loréal Paris den mascaran andvänder jag den ee bra !! 

Från Hanna & Sanna : Vad ee din favo rätt ? 
Svar: Min favo mat ee Taco´s det ee så gott och det finns mycket att välja på !!! 

Från Amanda.k Vart vill du bo när du blir stor ?? 
Svar:jag har faktist inte bestämt vad jag ska bo när jag blir stor men ska svara på denna fråga när jag vet exakt men jag har inget bestämmt än så vi får vel se vart jag flyttar ! 

Från amanda.k vad gillar du mest av läppglans eller läppstift ?? 
Svar: jag gillar mest läppglans för det syns intye jag gillar inte när det syns för mycket läppglas bläncker bara lite gran !! 

Från Ellen : Vem ee din idol ?? 
Svar:Min idol ee Brittney Spers jag tycker hon ee bra på att sjunga och dansa och hon har mycket pengar hennes låtar ee bra oxå !! 


Ja det var alla frågor för denna fråge stund Tack för alla ni som har frågat en massa saker kunde inte ta allas för dom hade redan blivit frågade och jag hade svarat på dom så du får ni läsa på den frågan okeej hoppas ni ser detta så att ni får veta vad jag har svarat och om ni inte förstår vad jag har skrivit så får ni komentera och säga det så skriver jag på min blogg att denna och den drågan förstod inte vissa av er så jag ska säa om den okej jag lovar det ;P;P men sorry för att jag var lite sent inne med att skriva upp frågorna på bloggen men jag trodde att jag skulle lägga ut frågorna den 14 februari !! men nu har jag laggt upp dom på bloggen som ni kanske ka se dah men ha en bra dag !! Önskar amanda Puss på er  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0