Lika som BÄR

 Doreen Månsson

 katrin   katrin och doreen är jue som tvilingar fast dom ee jue inte det !! det ee helt sjukt att man kan vara så lik en tjej som man inte ee syskon eller släkt med .Jag vet inte om dom ee vänner eller så men jag vet att dom inte ee släkt med varandra det ee jue det ända man vet . Doreen ee liksom en tv program ledare och katrin ee bloggare om jag har rätt så ska det vara så . Doreen hon har jue jobbat tillsammans med hannagraaf i idol förut jag tror det var år 2005 eller så var det år 2006 det var det året Marie picasso van . Fast jag tyckte nog att amanda.Jensen skulle vinna hon sjunger förtfarande men marie Picasso sjunger inte längre . Katrin hon är en bra bloggerska tycker jag jag vet inte riktigt var hennes blogg  heter men har läst den 2 3 4 5 gånger iallafall det var det jag hade och bereta om tvilingarna fast dom inte ee tvilingar dah men skit it dom ee jue så ***** lika varandra tycker jag . Om det ee någon annan som läser min blogg och läser just detta inlägg komentera gärna om ni tycker att dom ee lika jag vill verkligen veta om ni tycker som jag tycker . Ha en riktigt bra dag idag puss Önskar amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0