snart alla hjärtansdag ;P;P

hejhej snart ee det jue alla hjärtans dag . Det är alla hjärtans dag på söndag !! Är det någon som ska fira eller ge någon nån present ?? . Jag ska je min bästa kompis Clara en present ska köpa det snart vi ska ge varandra presente i skolan på måndag ! ;P jag ska nog köpa en present till henne på lördag eller söndag jag klan jue köpa på söndag efftersom vi ska inte ge varandra den på söndag när allla hjärtansdag ee för vi ses inte då så vi ger varandra den på måndagen . Har någon någon idé som jag kan köpa jag vet inte vad jag ska köpa en så komentera så fort som möljigt ifall ni har en idé okeej . Nu ska jag till mormor och morfar ocg lämna hundarna mina föreldrar ska bort imorgon dom ska nämligen på brölopp i dalarna hoss ett par som gifte sig kanske för en till två månader sen i vegas asså dom gifte sig utomlands och nu ska dom ha en liten effterfest så då ska mina föreldrar komma dit så vi behövde en hund vakt och mormor och morfar kunnde ta dom ;P det var tur att dom kunde det för annars hadde dom inte fått någon mat eller inte gå ut och gå eller så hundar behöver jue vara ute och gå på dagarna och på kvällarna . Nu ska vi åka så ha en riktigt trevlig helg allihoppa och en trevlig alla hjärtans dag ! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Heej!<33 Jag hoppas att vi träffas snart<33!!! Så jag undrdar om vi kanske kunde ge varandra en alla hjärtans dag present!<33! Krammmmm!!!

2010-02-12 @ 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0