Solsidan

hejhej nu har jag tittat på sol sidan . Solsidan är en komedi som kommer effter lets dance som man skrattar åt hela tiden ( HaHa) det handlar om två familjer som har kris och lite såna saker vissa av mina läsare tittar på solsidan och vissa inte .Men ni som inte gör det testa och titta på ett avsnit av sol sidan okeej ni kommer tycka om det jag lovar dom flästa jag har frågat frågan var till dom jag frågade om dom tyckte om Solsidan och om den ee kul och om dom har set den eller inte men dom flästa har set den dom har sakt att den var bra rolig skojj och massa nadra bra saker om serien . När den är på tv den är jue bara på fredagar klockan : 21.30 . Och det kan vara en sak med vissa mäniskor inte för att det ee fel att vara så men jag ska ändå skriva det men det är ingen stor grej att vissa gillar mäst skräck filmer och vissa hatar verkligen skräck filmer som jag jag gillar inte så mycket skräck filmer men har set en hel del läskiga filmer och saker som viss inte ens vågar höra på men det ee absolut inge fel på det dom kanske tycker att det ee jätte jätte läskigt med sånt och vissa tycker bara de ee roligt som bara kan sitta och garva åt det . och det finns vissa som älskar komedier som jag gör <33 och vissa tycker det ee fett boaring :( meen jaja det finns jue olika mäniskor beroende på hur man är som människa eller så tycker man som man vill så tänk på det att inte skämmas föratt du inte tycker om vissa slags filmer Puss ha en riktigt bra helg allesammans ! Puss & Kram !<333<333<333<<3<3<3<3<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0