A day with Amanda.K

Hejjhejj! idag har jag vart först i skolan, hände bara alla vanliga saker som lektioner och trååk!
Till lunch fick vi gulashsoppa/gryta m ris..
Sen efter skolan var jag md Amanda.K vi gick hem till mig och satt oss vid datorn, till mellis åt vi ''broccoli-soppa' gött!
På datorn var vi inne på Facebook, och lite annat ;:)
Spelar ni farmville? - det gör jag! :)

det här är Amanda.K - hon som jag är med nu...
Nus ka vi göra en sak, sen ska jag äta middag det blir kyckling.. gott?

Kommentarer
Postat av: Amanda.K <3

Hallojsan Bojjsan ! ;)

Jamen gud ja! Självklart spelar jag FarmVille xD Det är så söta kor där jue ... :$ <3 Hahah<3

Snyggisch man ee då......! (NOT)!!!!!!!!!! <3

2010-01-28 @ 17:22:59

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0