brottning

hejhej jag och min lillebror Tim körde lite brotning han trode han var starkare än mig (han lekte turtles) aa då körde vi lite brottning .Aaa den som komm upp till 50 först van aa då var det så att vi skulle när man slog ner honom så skulle han ligga kvar och jag skulle räkna till 123 då hade jag fått ett poeng ja han trode då att han van men men småbarn få tro vad dom vill han blir sur om han inte vinner så jag kastade mig ner på golvet ibland och låsades att han fick ett poeng för annars blir han sur och jag brukar göra så att han vinner så jag sa du van Tim . han blev skit glad aså inte skit glad men ett litet leende fick jag fram iallafall.
aa nu leker han i sitt um men inte vet man vad småbarn leker för något men han pratar med sig själv iallafall nää skojja bara han leker med gubbar och han låssas att han ee båda två gubbarna .Nu kommer han här och säger att han vill ha hjälp med att få i hop ett pussel i hans pussel bok han har en sån här bok som ee en massa djur som man ska pussla o hopp en massa pussel aså aa det tycker han ee kul . Han älskar att pyssla

     

Kommentarer
Postat av: viki

hahah såklatr

2010-01-06 @ 16:27:12
URL: http://mojatoja
Postat av: viki

hahah såklatr

2010-01-06 @ 16:27:12
URL: http://mojatoja
Postat av: Erika

Tim vinner lätt över dig amanda:D

2010-01-07 @ 03:32:08
URL: http://eiikas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jjag är sportig...'

hehehe!!!!

2010-02-10 @ 08:21:44
Postat av: Anonym

hej hej snygg du e på balkongen

2010-02-10 @ 08:23:00

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0