Lina Den Fina

hejhej idag ee jag med lina vi gick hem från skolan och gjorde lite varm oboy (mums) sen har vi lysnat litepå musik och dansat lite . vi dansade till Byonce - Singel ladies Kesha - TIK TOK alcasar - Stay the naight aa vi har haft skit roligt idag . jag har inte så myket mer att skriva med hoppas ni har en bra idag puss på er . Vänta jag har en sak till jag vill att ni komenterar era bloggar asså dom som har annars så skickar ni erat namn och så ska ni ställa en fråga till mig tillexempel har du några syskon ? vilken ee din favo låt och lite sånt snälla om ni gör det då skriver jag upp dom på min blogg och skriver vem det var ifrån okeej och defenetift så svarar jag på dom oxå !! ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

.vill du fortfarande vara min bästis ??

.vem är din idol ??

.vad har du för klädstil ??

2010-01-27 @ 14:52:20
Postat av: amanda.k

vad gott

2010-01-28 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0