tessan

hejhej alla mina läsar .Idag har jag varit med Tessan vi plingade på Alicia och mjin kussin som heter emma .Vi hade skit kul ,vi var först ute sen gick vi hem till alicia och tände högst tio ljus tror jag det var uppe på hennes rum sen hade vi tråkit så vi körde doktor pling : det är en lek som man ska göra om man har tråkit då säger en av dom man ee med typ : vi spelar ett spel då kanske man vill det eller så kanske man inte vill det eller så säger man kanske om man inte vill säger man :Sjuk om man vill säger man :Frisk och om man kanske vill då säger man förkyld .Ja då körde vi den leken då tror jag att någon komm på att vi skulle fota lite roliga bilder och så fast det var med alicias kamera så jag kan inte lägga ut dom på bloggen .Men om jag ee hos henne någon gång igen så kan jag fråga om jag kan låna datorn en liten stund så kan hon och jag lägga ut dom bilderna ; aa så vi gjorde en massa rolige miner skita roligt hade vi .Men sen så ville vi inte göra det mer så vi körde doktor pling igen då komm alicia på att vi kunde spela wii (alla svarade frisk ) . Då gick vi ner och körde lite wii först så började  alicia köra hon körde bowling ,tessan körde tennis hon van på det hon ee skit bra på tennis ;,jag körde tennis jag förlorade ): jag och emma körde oxå tennis jag vet ej om hon van jag smsade med amanda.k istället men jag tror att hon van! okeej men ska skriva lite mer senare puss amanda ♥

 ja så här ser ett wii ut


Kommentarer
Postat av: Angelica - www.improvme.blogg.se

Fattar inte det där doktor pling??

2010-01-01 @ 22:52:12
URL: http://improvme.blogg.se/
Postat av: Angelica - www.improvme.blogg.se

Fattar inte det där doktor pling??

2010-01-01 @ 22:52:16
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0