dagen idag !

jag började med dagen att stiga upp från sängen vi 08.45 . jag började klockan 9 idag (yee) . Jag gick upp gjorde lite frukost det blev mackor med te ! (mm) .Sen så fixade jag i ordning mig för skolan . sen skrev jag ett god morgon inlägg ! sen gick jag till skolan .

På morgonen hade vi Matte , först hade vi genom gång sen pratade vi lite om hur långt man fick jobba och allt det vanliga man brukar göra på matte  lektioner ! Sen satt vi igång och börja räkna i matte boken .
Inann jag och min kompis clara började jobba så frågade vi om vi fick gå ut och sätta oss ! .Det fick vi ! :D då satte vi igång med matten vi behövde hjälp lite då och då ! då hämtade vi anna asså när vi behövde hjälp sen snackade vi lite med therese som går i 6:an . Sen var det dags att plocka ihop sina saker och gå ut på rast !

Effter matten hade vi svenska ,Vi började med att gå till skol syster asså inte med hela klasse utar bara jag patrizia och clara gick dit för patrizia hade ont i magen eller revbenet så vi skulle titta om det var något fel , Fast skol syster var inte där idag utan hon var i en annan skola idag ! då fick vi gå tillbaka till klass rummet ! då började vi med att prata lite sen skulle vi göra ett till nationellt prov i svenska som var super enkelt ! sen jobbade vi lite med huset . huset ee ett jobb som kommer och bli som en bok sen ! sen var det Lunch

Till linch så var det hamburgare (mm) det var gott . På lunch rasten så var vi i kapp-rument vi körde en massa tävlingar (haha) det stog alltid i mellan amanda och nellie nästan " sen ringde det in då skulle vi ha no !

På NO:n så började vi med att prata sen göra ett läxförhör som var om lungorna ,Det var super enkelt jag tror nog att jag klarar det !fast det får man vell hoppas !! sen gjorde vi en massa övningar som kunde vara att man skulle ha ett sugrör i munnen och hålla för näsan samt sprinag runt , man skulle känna hur det kunde kännas om man fick astmaatack " sen var det slut på den lektionen då var det abcd krupperna och idag hade juag sy slöjd !

På sy slöjden gjorde jag inte så mycket utan bara sydde ett gosedjur som min lillebror ville att jag skulle göra !
Effter skolan gjorde jag inget bara satt vi datorn hemma !!

puss å kram ha en bra kväll !!   


Kommentarer
Postat av: ;e l i s a b e t h* <3

tack sötnos! detsamma :D

allt bra då?<3

2010-03-09 @ 21:01:28
URL: http://elliizzofsweden.blogg.se/
Postat av: stinaa

du skrev fel du skrev att du gick upp kl8:45 & börgade 9:00 pussen på dig

2010-03-10 @ 07:45:24
Postat av: Linnea

Fin blogg du med :)

2010-03-10 @ 13:37:59
URL: http://lennyes.blogg.se/
Postat av: Jennali

Du har också en söt blogg

Här fick du en kommentar som du ville

2010-03-10 @ 14:39:02
URL: http://jennali.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hur kunde du hinna. det var ju bara 15 minuter till du börjar.

2010-03-10 @ 17:17:57
Postat av: amanda.l

tyckte du att no prove vaa lääätt.. det var liite svårt men jag hade aldrig tränat bara läst igenom men jag tror jag klara dee, hoppas dee..

2010-03-10 @ 18:19:25
URL: http://melliee.blogg.se/
Postat av: marcus

Sv; Tack detsamma =) Jag har haft en bra dag själv?

2010-03-10 @ 18:34:04
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/
Postat av: simone

Hej fina amanda, vad gör du för fredagsmys, elelr det kanske blir senare :P

2010-03-12 @ 10:29:22
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: amanda.l

aah det var kul den dagen lite bara fast jag hatar no men det var kul med att sugrör så där i munnen och samt springa runt Jag gillar din blogg !

2010-03-16 @ 17:30:13
URL: http://melliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0