God Morgon

god morgon bloggen . jag började dagen med att vakna i min sjöna säng .Jag vaknade vid: 08.00 ganska tidigt men jag orkar inte somna om ! Sen gick jag upp iallafall . tog med mitt täcke och gick till sofan och la mig ner och kolla på tv . jag satt på tv kollade vad som fanns men jag bestämde mig för att titta på Vakna med the voice . Det ee jue ganska kul tycker jag . dom som inte vet vad vakna med the voice är så ksa jag berätta nu !. Vakna med the voice finns både på tv och som radio kanal . dom pratar om en massa saker både roliga . läskiga och annat prat . aaah så jag tycker att ni som inte har sett det kan börja göra det för det ee kul de lovar jag ! . A idag ska jag vara med min kompis amanda vi ska åka och bada . det ska bli kul .Vi ringer varandra när vi ee klara såa kommer vi mötas någon stans .sen går vi till coop för jag måste handla en bussremsa för vi ska åka komenalt dit fast aa det ska bli en rolig och lyckad dag idag . På bad huset kommer man jue komma in men sen kommer vi komma ut igen när vi vill äta lite lunch det finns blandannat: korv,pommes,mackor och massa anndra saker som kan vara gott när man ee sugen på det haha. Kommer skriva mer om vad som hände när vi var i bad huset och vad vi gjorde och hur vi åkte med bussen och vad vi åt och lite små saker kommer jag berätta om ! så aah nu ska jag ha en liten grej bara den går ut så här ni ska komentera vad ni ska göra idag så kommer jag läsa det och skriva upp dom på ett papper och sen när jag tycker att det ee stopp så kommer jag skriva på bloggen vad alla ska göra så kanske du gör någon glad för då har du get dom ett tips på vad man kan göra en tråkig dag som den har som bara sitter vid datorn eller tittar på tv eller något annant tråkit eller tråkit och tråkigt är det jue inte det e jue tillexempel kul att blogga tycker jag !  aa så komentera vad ni ska göra idag ! så skriver jag upp skirv vad ni vill ! om ni gör det så vet jag att ni har läst detta inlägg puss Å kram
                                                             // amanda


 ha en br dag hoppas ni komenterar bloggen puss Å hej

Kommentarer
Postat av: Ronjah<3

hade sötisen de kul?<333

2010-03-05 @ 18:05:40
URL: http://www.inaciosbaby.devote.se/
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag då?

2010-03-06 @ 09:53:10
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0