simhallen!

hejhej idag var jag i simhallen och badade igen ! jag gjorde jue det igår ! aah men iallfall . jag vaknade upp solen sken haha . nää skojja bara jag ringde amanda och frågade om vi skulle bada i dag och det skulle vi men idag var vi tre som åkte och badade ellen var med oxå . amandas pappa kunde skusa oss dit idag igår åkte vi jue komenalt . när vi komm till badet så började vi med att byta om så klart ! <33 sen dushade vi lite snabbt utan tvål oxå som man brukar göra innan man hoppar i i vatnet . sen började vi med att bada i den varma barn polen det gör vi alltid börjar med den lilla varma polen sen den kalla stora polen . se gick vi till den stora polen lla hoppade i samtidigt samma trix gjorde vi oxå . Vi va iden stora polen ett tag sen gick vi till äventyrsbadet där det roliga fans som rushbanor vi åkte båda två det finns två ena ee grön den andra blå . Den gröna ee rolig oxå men den blåa ee roligast så vi åkte båda två . Jag ellen och company åkte den blåa gång på gång ( kul var det ) men effter ett tag så åkte vi den blåa igen ocå då så komm jag ner lite knäppt satt jag slog i huvet i en kant ( ajj ) det gjorde lite ont sen gick det över jag fick en stor bula (aa) så nu om man käner på den så gör det ont . Sen så träffade vi en liten söt flicka hon sa att hon var 4: År men hon var så liten så så jag tror nog att hon menade att hon var 2:år .vi hjälpte henne satt hon inte ramlade t trappan . Hon åkte före oss hela tiden när hon åkte så slog hon i åde huvet och rumpan men hon skrattade bara som tur va ! hon åkte sen med oss hela tiden . Sen gick vi till den stora polen och badade där hon inte fick vara och hoppade i och dykte och samma visa som i första början ! sen skulle vi äta lite lunch sen gick vi hemm eller ahh vi blev hämtade nu ee ja irriterad på den här texten jag vill inte att den ska bvara så här ful och tjock ! :( puss Å kram ha en bra lördgs kväll föresten har jag en sak dom som tycker om att bada komenterar bada eller sitt namn puss å hej !


Kommentarer
Postat av: tava ;*

tack sötnos , din header vvar fin också :D

2010-03-06 @ 23:22:30
URL: http://tavas.blogg.se/
Postat av: Hedda

Sv : Hej , tack då mycket . Du har också super söt blogg . Sånna kommentarer gör så man vill fortsätta blogga . Puss <3

2010-03-07 @ 00:45:30
URL: http://hda.blogg.se/
Postat av: Matildaz

SV: Ja, det gör jag:)

2010-03-07 @ 09:55:57
URL: http://matildaz.blogg.se/
Postat av: Ellen

bra du skriver mycket och tack att du nämde mitt namn:::::::krammmmm ellen

2010-03-07 @ 10:57:00
Postat av: Ellen

Bada!

2010-03-07 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0