Skolan, Tess , Clara

hejhej! idag har jag vart i skolan .

jag började klockan 08.00 på morgonen då hade vi svenska .
klockan 09.00 så fick vi göra nationella-provet i svenskan.
Provet kändes bra det var jue ganska enkelt oxå. Jag hoppas att jag klarar det ;p men det tror jag för det kändes så .
Sen hade vi en liten rast ( haha ) vi har en kvarts rast efter varje lektion så att vi ska orka så det ee bra iallafall . Vi fick rast ungifär klockan 10.

Sen efter Svenskan så hade vi lite Engelska fast då hade vi inga nationella-prov på engelska jag tror vi ska börja med det nästa vecka. aah . Vi skulle börja jobba med Australien . det var ganska enkel lektion idag vi fick färglägga lite grann svara på frågor läsa en historia om Australien . Igentligen skulle vi gå i genom rätta svaren på tavlan med frågorna men vi han inte ! fast jag hatar när man ska gå igenom svaren oxå :O sen efter Engelskan var det lite Lunch .

Till Lunch fick vi korv med något äckligt över .
I våran skola har vi ett tema varje dag som vi ska ha en par veckor. Det är att vi har typ äpple ena dagen, då ska man ha äpplen i maten och salladen :) . fast idag var det annanas imorgon är det ingefära ( Bläää ) onsdag typ apelsin torsdag kokosnöt ,sen på fredagen kommer jag inte i håg :(. jag gillade inte maten idag ! :(:( den var ur äcklig så jag åt mackor istället !!

Efter Lunch hade vi Matte . Vi hade genom gång om vad vi hade gjort innan det hade vart lov så dom skulle se om vi kom ihåg något ;P . Sen hade vi gjort ett nationellt -Prov innan sportlovet fast det var bara liksom lek prov om man ska säga så !! eller aah dom ville se hur vi kunde matten och hur vi tänkte på det så det var inget riktigt prov det låsas provet vi fick göra hade dom som Nationellet-Prov förut ;P för ungifär 2 År sen !! jag fick nästan alla rätt om man skulle ha alla rätt skulle man ha 17 men jag fick 16 rätt och det var jätte bra tycker jag!!!

Efter Matten så hade jag hemkunskap . Det var inte så kul denna gång för vi hade bara genom gång med matcirkeln . Vi kollade på film .
Vi kollade på 3 filmer . igentligen skulle vi kolla på 4 stycken fast vi han inte med alla . Vi Slutade klockan 14.40

När vi hade slutat skolan så gick jag och tessan till bilden . Vi väntade på Clara .
först gick vi hem till clara och åt lite melis . Sen satt vi vid datorn
Vi gjorde inte så mycket mer . Ptrizia komm och va med oss sen oxå !!
Sen så hade vi inget att göra vi skulle hemm och äta . Jag åt korv och makaroner . det blev bara lite snabb mat effter som mamma inte orkade laga mat ! sen effter maten övade jag på läxan :(:( boring !! . Sen så satt jag mig vid datorn , loggade in på msn , bdb och lite sånt ! .

Klockan 20.00 så började familjen anorlunda (kul ) hur många här som läser min blogg som brukar titta på det ??
Så jag har gått i pauserna och skrivit lite gran ! så sen har jag inte gjort något mer utan det jag har skrivit om nu ! och nu sitter jag vid datorn och bloggar lite ee inne på msn och lite sånt

puss Å Kram ha en underbar kväll komentera gärna frågan jag ställde åt er som var : vilka ee det som kollar på familjen anorlunda ? ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Söt header :D

2010-03-09 @ 06:24:22
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: Gloriaah

sv. tack detsamma! :)

2010-03-09 @ 08:06:20
URL: http://gloriaah.blogg.se/
Postat av: agnes

kommenterade din blogg med :)<3

2010-03-09 @ 18:01:59
URL: http://kawaiikaninu.blogg.se/
Postat av: mmay

Fin blogg du har oxå! ;)

Kommentera på frågestunden så kan ja kommentera om du har frågestund!♥

http://mmay.blogg.se/2010/march/fragestund.html#comment

2010-03-09 @ 18:07:55
URL: http://mmay.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag kollar på familjen annorlunda ibladn:D

2010-03-10 @ 19:49:28
URL: http://elliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0