Facebookstatus!

Therese Alvin Andersson
Du är skit vacker tjej , en tjej jag har sjukt många minnen med och jag ändrar inget , lika underbara.
Du är så underbar så man döör , vi har alltid roligt när vi är , och jag tycker vi borde vara oftare vi är typ aldrig hiihh , och vi är ofta men nu har vi börjat tappa kontakten men du är ju en av dom bästa ,du betyder sjykt mycket therese! , jag älskar dig underbaraste! ♥



Evelina Sarén
Vart ska man börja , du är underbar , du är vacker som fan , du är en jag älskar sjukt mycket
jag saknar dig sjukt mycket , du är såå fiiin , jag hoppas du fattar hur mycket du betyder du betyder sjukt mycket
Du är en av mina bästavänner , och jag älskar dig såmyckeeeet , du är underbarast. jag älskar dig min ängel. ♥


Gillis Öberg
Jadu , jag har inte kännt dig så länge , men jag var tvungen att ta nåra killer och du blev den ena , men du är sjukt snäll , vill lära känna bättre, fast du är endå som en bror för mig! ♥
jag har inga bilder på dig..

Isabella Hubbert
Du är skit vacker och söt , du har världens finaste ögon , du och jag har våran lilla humor , hiihh , jag älskar att du är dig själv och inte försöker vara nån annan , du är sjukt underbar iallafall så långt jag har kännt dig , du är en snäll tjej , vi borde vara mer , du går ju liksom i min klass! , men du är värld mycket , iloveyou! ♥


Gustav Lovén '
Du är en jag knappt känner , men du är skit schysst , och sööt :) , jag vill lära känna dig bättre , men så långt som jag har kännt dig har jag ett intryck och det är att du är skiit snäll!  Therese Alvin Andersson
Du är skit vacker tjej , en tjej jag har sjukt många minnen med och jag ändrar inget , lika underbara.
Du är så underbar så man döör , vi har alltid roligt när vi är , och jag tycker vi borde vara oftare vi är typ aldrig hiihh , och vi är ofta men nu har vi börjat tappa kontakten men du är ju en av dom bästa ,du betyder sjykt mycket therese! , jag älskar dig underbaraste! ♥



Evelina Sarén
Vart ska man börja , du är underbar , du är vacker som fan , du är en jag älskar sjukt mycket
jag saknar dig sjukt mycket , du är såå fiiin , jag hoppas du fattar hur mycket du betyder du betyder sjukt mycket
Du är en av mina bästavänner , och jag älskar dig såmyckeeeet , du är underbarast. jag älskar dig min ängel. ♥


Gillis Öberg
Jadu , jag har inte kännt dig så länge , men jag var tvungen att ta nåra killer och du blev den ena , men du är sjukt snäll , vill lära känna bättre, fast du är endå som en bror för mig! ♥
jag har inga bilder på dig..

Isabella Hubbert
Du är skit vacker och söt , du har världens finaste ögon , du och jag har våran lilla humor , hiihh , jag älskar att du är dig själv och inte försöker vara nån annan , du är sjukt underbar iallafall så långt jag har kännt dig , du är en snäll tjej , vi borde vara mer , du går ju liksom i min klass! , men du är värld mycket , iloveyou! ♥


Gustav Lovén '
Du är en jag knappt känner , men du är skit schysst , och sööt :) , jag vill lära känna dig bättre , men så långt som jag har kännt dig har jag ett intryck och det är att du är underbar ♥
har ingen bild på dig heller.. :)

Elias Hagelberg
Du är min barndomskompis , du är skit snäll , och ja du är superduper saknad!

Evelina Sarén
Vart ska man börja , du är underbar , du är vacker som fan , du är en jag älskar sjukt mycket
jag saknar dig sjukt mycket , du är såå fiiin , jag hoppas du fattar hur mycket du betyder du betyder sjukt mycket
Du är en av mina bästavänner , och jag älskar dig såmyckeeeet , du är underbarast. jag älskar dig min ängel. ♥


Gillis Öberg
Jadu , jag har inte kännt dig så länge , men jag var tvungen att ta nåra killer och du blev den ena , men du är sjukt snäll , vill lära känna bättre, fast du är endå som en bror för mig! ♥
jag har inga bilder på dig..

Isabella Hubbert
Du är skit vacker och söt , du har världens finaste ögon , du och jag har våran lilla humor , hiihh , jag älskar att du är dig själv och inte försöker vara nån annan , du är sjukt underbar iallafall så långt jag har kännt dig , du är en snäll tjej , vi borde vara mer , du går ju liksom i min klass! , men du är värld mycket , iloveyou! ♥


Gustav Lovén '
Du är en jag knappt känner , men du är skit schysst , och sööt :) , jag vill lära känna dig bättre , men så långt som jag har kännt dig har jag ett intryck , och det är att du är SNÄLL ! ♥♥
har ingen bild på dig heller.. :)

Elias Hagelberg
Du är min barndomskompis , och super snäll , och superduper saknad! ♥

Lina Rågelid
Du är min bästakompis , som jag älskar , som är snyggast i världen , alla vill ha dig , du är skit underbar , underbaing! , du är så fin så jag dööör , dina ögon är uunderbara , ditt hår hela du , och din personlighet är så jävla underbar , jag älskar hela dig min lilla älskling! , jag vill säga att du betyder så sjukt fkkn mycket för mig , och jag kommer alltid älska dig ! , iloveyou my angel ! ♥


Nicole Dahl
du är sjukt saknad!
Du är en vän jag aldrig kommer glömma , jag saknar dig sjukt mycket , du är underbar!
Du är vacker,söt,snygg, allt , jag hoppas att du aldrig glömmer att jag älskar dig , jag släpper dig aldrig nicole , jag älskar dig baby , jag finns alltid om du behöver mig ! ♥


Madde Sandberg
Du är en fin och snäll liten tjej , som är en underbar person, vi var skit mycket när vi var minndre , vi borde vara mer nu , fast vi är ju på kvällarna men inte på dagarna , men det får vi ändra på , du är fin som du är madde , och du är inte ful du är världen sötaste! , loveu! ♥


Johanna Gerhardsen
jag älskar och saknar dig , johanna du är så underbar , du är den finaste johanna jag någonsin träffat såå jävla underbar, jag finns alltid om det är något älskling , jag älskar dig verkligen!  ♥
har ingen bild på dig.. :)

Moa Brangmo
Du är en sööt flicka som jag brukar vara med ibland , jag finns alltid för dig , du är wonderful , jag älskar dig finaste moa , du är Verkligen söt och snäll , och du har den finaste rösten! ♥ , loveyou! ♥
image description

Ellen Ekman
Du är den sannaste ellen som finns , du bevarar hemlisar och allt , du är så underbar , jag saknar dig ellen , vi måste verkligen ses snart , du betyder grymt för mig , du har en plats i mitt hjärta , jag älskar dig ellen ! ♥

hade ingen bilder men jag hissar dig sjukt ;)

Linnea Lidberg Landberg
jag saknar dig massor , du är underbar , vi har inte träffats på 7547594953694 år känns det som , men du betyder fortfarande mycket , du är värd guld , jag älskar dig finaste linnea! ♥


Lollo Wetterberg
Du är en som jag älskar , kommer aldrig glömma dig , jag saknar dig , du bryr dig alltid om mig , och jag gör det samma om dig , du är värdefull , jag älskar dig lollo , du är som en syster! ♥
JAG ÄLSKAR DIG !

Elin ljung
Du är en sööt tjej , min boortaboorta , jag kommer ihåg den dagen , HAHAAH så underbar , och hela du är underbar , jag älskar dig och saknar dig sjukt mycket , vi måste ses snart igen , iloveyou! ♥♥






XOXO// amanda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0