Happ..

Halloj , känner mig kanska kraslig just nu har ont imagen och så , men jag hoppas att jag blir bättre tills imorgon för jag vill värkligen inte missa nyår..
Ah , hoppas alla anndra har haft en bra dag.
Jag var med moa lite idag men vid 4 kännde vi båda att jag behövde gå hem!

Imorgon är det ju Nyårsafton , och hoppas att jag hinner blogga men det är vell klart , jag bloggar ju nu då kan jag blogga imorgon, imorgon kommer det massor med människor hit och massa småbarn runt 3-8 år typ och sen så kommer nåra som är jämngammla med mig så jag har någon att vara med iallfall..
Så det blir vell några bilder på raketer som jag tagit om jag hinner ta det går så snabbt hihihi , men då måste jag ju ladda min lilla kamera så den inte dööör på engång , just nu sitter jag vid mammsens dator så det kommer ingen bild.. jag har ingen anning varför jag skrev så mycket men den häär datan är sköön att skriva med så.
Nää nu ska jag sluta snacka.
puss/ a♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0