Vampire Suck ?

Ja ni ser rubriken '' vampire Suck'' , jag vill se den filmen , urgammal film men jag har alltid villjat sett den , men jag hittar den ingen stanns och ingen har den filmen , hahha man kan säga ett tecken på att den är dålig eller ? huh..
men jag tycker den värkar bra , nu har jag typ precis kommit hem från moa , vad mer vill ni veta.
Jo hoppas ni gillar headern och framförallt designen?. Kärlek till er som läser min blogg , jag ahr ju inte så många läsare dårå, men jag har haft , men det kan ju oxå bero på anntingen att jag är dålig på att uppdatera offta , eller så har man bara en dålig blogg, men nu hade jag tänkt blogga så mycket jag kan och hoppas att dom läsarna jag lyckas '' sammla ihop'' eller vad man nu säger stannar kvar! OBS! om ni inte ser min header och design tryck F5 !
ha en bra kväll!
Kyssar/ a ♥

Slänger in en bild på mig och min syster!




Kommentarer
Postat av: Viktoria Edenbergen Blomqvist

Skit bra blogg tu har bruden , intressant , jag ska nog kika in senare , ha det bra !

2011-12-28 @ 22:49:15
Postat av: Clara Jansson

LOVE TO YOU !

2011-12-28 @ 22:49:48
URL: http://claaraaj's.blogg.se/
Postat av: AgnesJohansson

VAD BRAA ATT DU BÖRJAT BLOGGA IGEEN !

2011-12-28 @ 22:51:08
URL: http://aaggneeesloveyouspanial.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0