sommaren är snart här

Tjenatjenare!
Jag komm nyss o tänka på att sommaren är på väg hit till sverige skönt va?
Men idag var det faktist rätt kyligt hoppas hoppas bara inte det börjar snöa igen, men det tror jag knapast att det kommer o göra det är ju maj liksom!

Det var en underbar kväll igår med vännerna o såklart majbrasan, va det någon som va på majbrasan?
Har inte så mycket o säga o så men , jag ska försöka börja blogga mer o mer, jag lovar att göra det om ni lovar att kommentera o läsa min blogg oftare :)

Ha det super bra!




GLÖMM INTE att rösta på DIN favorit i veckans blogg, vinnare dras ut imorgon det ligger lika mellan 1 och 2

Kommentarer
Postat av: Saradenbästa

omg, vad fina bilder du tar o hela du är fin, vad har du för kamera?

Du har säkert en sån där profsig kamera? :)

kramar// Sara

Postat av: Agnes

Idag snöade det hos mig! :'( <3

2011-05-03 @ 18:32:09
URL: http://agnesdaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0