Anonym men urgullig.



Hej du :) , jo klart jag kan ha en tävling i min blogg men jag vet inte vad det ska vara för tävling , ni läsare kan ju få bestämma lite vad ni tycker o tänker , om ni har några tips så skriv gärna dom , för man kan aldrig fylla gärnan med för mycket , så säg till bara , jag vill jue ha en bra o bättre blogg. Jaså såg du mig i kista och du kännde igen mig , du jag har faktist ingen aning om vem du va jag tänkte inte så mycket , du skulle ju sagt hej , klart du måste våga , jag skulle jue hälskat på dig jag med , det är alltid kul med läsare! , men nu är det så att jag tycker att du ska skriva ditt namn till nästagång så jag vet vem du är ! :)

Och ni alla där ute i världen , våga gå fram till mig om ni känner igen mig , för det är roligt , fast inte för att jag tror att ni kommer det har ju inte direkt en bra blogg men , som sagt , ha det bra !
KRAM / amanda


Dålig kvalite på bilden men jag hoppas ni kan läsa endå!


Kommentarer
Postat av: emelie :)

Fiin blogg amanda !

2011-09-28 @ 22:35:58
Postat av: Nähä

Du e söt

2011-09-28 @ 23:37:43
Postat av: Ninni

gulligt

2011-10-02 @ 15:51:52
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0