Jennies crib.

Tjabah, nu sitter jag häär i jennies crib, hon äter jag sitter här , jag tycker att ni ska kommentera vad ni vill läsa om , för jag ska sluta med att skriva om vad fan jag gör på vardagarna för det vet man ju , jag är med kompisar och sover och är i skolan som vanliga människor , heheh , så det kanske inte ni tycker är så roligt , såå nu tycker jag att alla som läser det här inlägget ska kommentera 1 tips eller fler, blir skit glaad då , för då blir bloggen allt mycket roligare och läsa osvosv. 
Ja , jag och jennie ska fixa naglarna nu när hon ätit klart , hon är ju lite seeg bara lite , fast nej väldigt mycket , ah , men ... juste i julklapp fick jag sånna här vad heter dom , rock nails det är typ nå klistermärke man sätter på naglarna och sen gör man något, första gången jag testar så får se hur det blir , om dom blir bra så kanske det kommer upp någon bild sen , lite senare ikväll , eller imorgon..

YEEES, imorgon är det fredag, så sköööönt , att slippa helvetet ( skolan) vad ska jag mer skriva , juuste en sak jag och johannis och nåra fler kanske ska göra imorgon kväll är ju , vi ska titta på nått program med one direction , mååste ses, jag är typ beroende av dom , så kanske imorgon kommer det ett stooort inlägg om dom, endast för dom som gillar dom , kyss!

Nån bild från we♥it... :)
/a ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Vackra Namn:
Stalker? :)

e-m@ail (publiceras ej)

Din fina blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0